این سالم رفت...

سلام همه کسم ببخشم اگه دیر آومدم حالم بد بود  سالگردت گذشت

باز من موندم و یه زخم کهنه.آخه میدونی عشقم نذاشتن برم سر خاکت

این نامردا نذاشتن ازشون بدم میاد.بازم از غذا افتادم هر کاری کردم اصلان

نذاشتن.منم فقط غذا نخوردن ازم براومد یا افتادم یه گوش اتاق با خاطراتتو

خراطها یا بغل کردن عکستو گریه همه چی که خوب بود چرا رفتی چرا؟؟

بالاخره یه روزی خسته میشم از تنهایی یا پشیمون میشم که چرا خودمو

خلاص نکردم اخه عشقم تو حال من و نمیفهمی نمیفهمی دارم چی میکشم

اگه میفهمیدی من و میبردی پیش خودت نمیخوام این زندگی رو نمیخوام لامصب

زندگی بدون تو برابر مرگ چه فرقی داره منم الان یه جنازه متحرکم چه فرقی به

حالت داره بیا منم ببر عشقم بیا این سالم رفت با تمام رنج و غم رفت..............

                                



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:15---28 آذر 1391
شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست
بی من یلدایت مبارک


zahra
ساعت16:53---23 آذر 1391


kimia
ساعت0:07---13 آذر 1391
خدايا گر تو درد عاشقي را مي كشيدي...

تو هم زهر جداي را ب تلخي ميچشيدي.؟؟؟؟

اگر چون من ب مرگ آرزويت ميرسيدي....

پشيمان ميشدي از اينكه عشق را آفريدي؟؟؟؟

بگو هرگز سفر كردي...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سفر با سختي و خون جگر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كسي را بدرقه با چشم تر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟

براي قرص ناني صدخطر كردي؟؟؟؟نكردي؟؟؟؟؟

بارالهي با كدامين تجربه بر مااااااااااااااا


نظر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:22---26 آبان 1391

دور بودن از عزيزان مشكل است امتحان باوفايي در جدايي حاصل است گرچه من دورم ز پيشت اي رفيق دوريت دريا و يادت ساحل است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:,ساعت 10:49 نویسنده sh |